Sabloane pentru blog

Temele (themes sau Templates), numite mai practic sabloane sunt de mii de feluri. Gasim pe net teme gratuite sau personalizate (cu bani). In cazul platformelor gratuite temele sunt predefinite (wordpress.com, blogciting, haipa, etc). Blogspot de cealalta ofera posibilitatea folosirii oricarei teme. Pe self-host se poate folosi orice tema.

Deci, teme cat cuprinde si cu toate acestea intru pe blogul „xyz.ceva” si surpriza. Totul este neclar, un fundal negru de ma dor ochii iar scrisul pe fond galben. Daca nu ma interesa subiectul as fi zburat de mult, insa voiam sa citesc, dar nu puteam. Asa ca am luat cu copy-past tot articolul de acolo, l-am introdus intr-un draft pe blogul meu si am dat preview. Doar asa am reusit sa citesc tot. (Apoi am sters draftul, bineinteles).

Ma intreb, acei blogeri care au astfel de sabloane, ei isi citesc propiul lor blog? Daca ei ar intra pe un blog asemeni lor l-ar mai citi?

De ce credeti ca toate site-le mari de stiri folosesc sabloane pe alb sau culori deschise? Pentru ca le e lene sa arunce o culoare? Faci blogul pentru a fi citit si de altii, nu? Daca il faci doar pentru tine, atunci fii bun si blocheaza accesul vizitatorilor!

Comentatori pe Cafeneaua virtualaPato Basil, Doru, Mnealui, Boogie, Mihai, Mihai Motrescu, Cuvinte alese, Florin Morosan.

 

1 Response to “Sabloane pentru blog”


  1. 1 Florin Morosan 05/02/2011 la 11:32

    Eu unul sunt foarte greu de mulţumit în privinţa temelor folosite de mine pe blog… E drept că folosesc doar teme gratuite, parcă nu mă lasă inima să mai dau bani şi pe o temă. Nu cred că o să găsesc vreodată o temă care să îmi placă la nebunie.
    Poate că e o modă să fie mai mult pe alb, nu ştiu. Adevărul e că ar trebui să te gândeşti la ceilalţi care te vizitează, unii intenţionat, alţii accidental. Dar fiecare face cum crede că e mai bine…


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,921 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


