Munca in mina

De multe ori ma plang de serviciul pe care il am. Recunosc acest fapt, asa este. Nu sunt multumit de el. Si asta pentru ca nu imi ofera nici o satisfactie cu exceptia zilei de 14 ale lunii, ziua de cascaval.

Insa unii oameni muncesc in conditii mult mai grele decat mine, si au toate motivele din lume sa se planga de jobul lor. O astfel de meserie este mineritul. ( Primarul din Uricani: „Explozia le-a sfârtecat trupurile„).

In afara de faptul ca lucreaza in mina, jos in underground, mai si mor in accidente de munca. Nu am fost intr-o mina niciodata, spre sa nici nu intru vreodata, dar imi imagineze cum ar fi acolo: aerul irespirabil, mirosul de praf de carbune, metal, ce altceva mai e pe acolo, sobolani, intuneric, …. Greu….

sursa imagine aici

1 Response to “Munca in mina”


  1. 1 val33ntyn 06/02/2011 la 11:40

    Sicer este o munca de c***at nu as munci sub pamant nici pentru 1000 de euro lunar mai bine ma duc sa dau cu sapa decat sa stiu ca as putea ramane syb pamant innainte de termen


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 132,630 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


