In afara granitelor civilizatiei

Femei, bărbaţi şi copii îmbrăcaţi sumar, cu feţele şi trupurile pictate, care vânează pentru ca să aibă hrană şi îşi produc singuri tot: de la unelte şi până la obiecte ornamentale. Această idee pare pierdută undeva în negurile vremii, dar într-o lume în care totul e la un click distanţă, mai există oameni care nu au cunoscut nici măcar o fărâmă de civilizaţie.

sursa: pagina electronica a ziarului Libertatea

Ma intreb cum ar fi lumea nostra daca pe tot globul nu ar exista civilizatie. Nu spun ca lumea noastra e prea civilizata, dar totusi este. Fata de acum 200 de ani suntem mult mai civilizati, desi ar fi loc de mai mult.

Insa sa traiesti intocmai precum animalele, toata ziua sa vanezi si sa …. chiar nu stiu. Incerc sa imi imaginezi, nu prea reusesc, si ajung la concluzia ca imi place lumea asa cum este acum, adica lumea mea.

5 Responses to “In afara granitelor civilizatiei”


  1. 1 Mihai Motrescu 05/02/2011 la 19:21

    daca nu ar fi civilizatie am sti foarte putine,am fi inflexibili si netoleranti,plini de prejudecati si fara blog:P:)

  2. 3 Pato Basil 05/02/2011 la 21:28

    aia saracii credeau probabil ca suntem extraterestri!

  3. 5 val33ntyn 06/02/2011 la 11:49

    imi place cum e acum, ar putea si Romania sa fie o tara mai civilizata ca Belgia, Germania 🙂 dar e bine si asa deocamdata


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,323 hits

Urmărește-mă pe Twitter


