De ce nu imi merge feed-ul?

De 4 ore ma zbat sa inteleg care e treaba cu feed-ul de nu merge. Si nimic. Am dat search pe Google si am gasit tot felul de chestii din care am inteles fix zero.

Stie cine ceva? Precizez ca nu e de la tema, am testat si alte teme. E de la wordpress sau cine stie. Si ma enerveaza rau treaba asta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

6 Responses to “De ce nu imi merge feed-ul?”


  1. 1 val33ntyn 05/02/2011 la 17:48

    ai putea sa dai ceva mai multe detalii ?

  2. 3 Blogatu 05/02/2011 la 18:33

    Salut, am o propunere de colaborare. Ma poti contacta la adresa de mail blogatu@gmail.com pentru mai multe detalii!

  3. 4 cuvintealese 05/02/2011 la 20:25

    Am mai intalnit si la altii problema asta , si asa cum zice eroarea, problema este de la pluginul care face paginatia , respectiv Zamango pagebar 😉

  4. 6 val33ntyn 06/02/2011 la 11:32

    ca sa nu ai probleme cu paginatia baga wp-page-navi, zamango ala e panarama


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,239 hits

Urmărește-mă pe Twitter


