7 ani de Facebook

5oo milioane utilizatori. E ceva nu?

Peste 2 milioane de romani au cont pe Facebook. Blogul nu are asa multi fani. Sa inteleg ca bloggeri sunt minoritari? Adevarul este ca cei mai multi bloggeri folosesc Facebook pentru promovarea blogului, asa cum fac si cu Twitter.

Am si eu cont pe Facebook dar nu prea ma atrage acest serviciu. Intru pe acolo de 3 – 4 ori pe an. Dar altii il folosesc la greu, adica milioane de oameni.

Socializare nu gluma. O fata din Constanta are 25.000 de prieteni pe Facebook. E ceva. In realitate nu poti avea asa multi prieteni, nici numele nu le retii.

 

1 Response to “7 ani de Facebook”


  1. 1 val33ntyn 05/02/2011 la 17:49

    nici eu nu folosesc, am cont dar intru foarte rar pe el


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,693 hits

Top click-uri

    Urmărește-mă pe Twitter


