Vorbim de aceeasi persoana

Rom sau Rrom, Iisus sau Isus? Cum se scrie corect?

Cineva a avut o idee si adeptii lui o sustine la greu, de parca ar avea vreo importanta.

Eu cred ca as vota pentru rom, cu un singur r. Sunt insa persoane care nu accepta nici in ruptul capului asa ceva.

La fel ca si in cazul numelui lui Hristos. Iisus sau Isus, Hristos sau Cristos? Cu toate ca ne raportam la una si aceiasi persoana.

Consider ca fiecare poate scrie cum vrea atat timp cat se intelege adresa, la cine se refera. De exemplu eu scriu terra cu doi r,  blogger cu doi g.  Asa mi se pare normal, si mi-a intrat in reflex. Poate gresesc, poate nu.

 

1 Response to “Vorbim de aceeasi persoana”


  1. 1 Doru 04/02/2011 la 21:45

    Personal, am mai avut „discuții” vizavi de Isus vs. Iisus în sensul că Isus ar însemna măgar. Puțini au înțeles că numele nu este ceva personal, implicit irelevant. Eh, important este, așa cum ai menționat și tu, să ne facem înțeleși asupra ce vorbim și să nu ne pierdem în detalii stilistice sau etimologice.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 132,695 hits

Urmărește-mă pe Twitter


