Tigani sau romi

Controversa continua.

Pe acesta tema toata lumea isi da cu parerea. Si toti in felul lor au dreptate.

Insa pentru a considera buna o opinie sau alta trebuie sa  gandim logic, rational. Daca eu as fi tigan as vrea sa scrie in buletinul meu tigan?

Nu cred, si asta pentru ca acest termen, tigan, are o conotatie negativa. Cand zici tigan e ca si cand ai zice hot, deci asociem termenul de hot cu cel de tigan. Si atunci? Ce om normal vrea o astfel de asociere in dreptul numelui sau?

 

1 Response to “Tigani sau romi”


  1. 1 Florin Morosan 05/02/2011 la 09:50

    Mai bine sa le zica rromi si noi toti, romanii sa fim asociati cu ei? Eu de cand ma stiu, tigani le-am zis si asa le voi zice in continuare. Nu vad niciun fel de discriminare in faptul ca le zic tigani.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,323 hits

Urmărește-mă pe Twitter


