Redirectionare blogger.com spre o alta adresa

Am cautat pe net pana am inebunit. Si nimic, nici un script nimic. Cum sa redirectionez un blog de pe blogspot(blogger.com) spre un nou domeniu.Si am abandonat.

Dupa un timp am mai cautat un pic si am dat peste solutie:

<meta http-equiv=”refresh” content=”0;url=http://cafeneaua.net /”></meta>

tot ce trebuie facut este schimbarea cafeneaua.net cu numele dorit. Codul se introduce dupa tagul <head>.

solutia am gasit-o aici.

 

9 Responses to “Redirectionare blogger.com spre o alta adresa”


  1. 1 'mnealui 04/02/2011 la 04:04

    Cu lapte si fara zahar, da? Multumesc.
    Felicitari si la cat mai multi cititori!
    Succes!

  2. 3 Boogie 04/02/2011 la 08:41

    Asa am cautat si eu pana am innebunit si pana la urma m-a ajutat un prieten si am folosit tot codul asta. Dar in schimb am cautat la wordpress un cod asemanator dar nu am reusit sa gasesc nimic, bine ca acum nu imi mai trebuie. 😀

    • 4 derscanu 04/02/2011 la 08:56

      La wordpress.com nu am gasit nici eu un cod valid, asta pentru ca ei nu permit. Doar upgrade, cu bani.

  3. 5 Pato Basil 04/02/2011 la 16:17

    apropo de asta… la blogroll intai imi baga pe un blog de blogspot pro sau contra si porma ajunge la tine! pe blog din cauza asta?

  4. 7 Elza 28/04/2011 la 09:10

    daca celalalt blog mi l-am sters, mai pot face directionarea celor care ma au in blogroll cu vechea adresa, catre cea noua?

  5. 8 Elza 28/04/2011 la 09:15

    scuze ca nu am lasat link. vreau toate linkurile spre vechea adresa sa fie directionate pe cea noua. se poate daca cel vechi e sters?


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,294 hits

Urmărește-mă pe Twitter


