Alo, cand platiti ratele?

Aveam si eu azi zi libera, scriam pe blog si ma chinuiam cu un plugin pe care nu il inteleg si cine ma suna pe fix? Banca.

Nu mai spun ce banca, nu are importanta. Ce nu inteleg eu este de ce angajatii bancii  nu cunosc limba romana? Cand eu spun ca nu am bani pana pe 14 ale lunii de ce mai insista?

– Incercati totusi sa ajungeti la banca saptamana asta!

-Bine, am sa ajung, dar cu buzunarl gol. Fac o plimbare pana acolo.

-Pai nu asa, cu bani.

-De unde, daca eu va tot spun ca nu am?

Acum, eu stiu? Poate ca asta e meseria lor sa ne sacaie, ca de mi-a trebuit rata la banca! De parca eu stiam ca va veni criza?

 

1 Response to “Alo, cand platiti ratele?”


  1. 1 Boogie 04/02/2011 la 21:50

    Din pacate pe ei nu prea ii intereseaza ca ai ca nu ai bani, lor trebuie sa le platesti. Sunt un fel de camatari legali.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 132,109 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


