Gazduire web Romania

De ceva vreme ma bate gandul sa achizitionez un domeniu .ro si un cont de gazduire acceptabil. Cand zic acceptabil ma refer la maxim 3 euro pe luna si sa aiba un uptime de 99%. De asemenea mai vreau sa pot uploada wordpress-ul daca nu vin ei cu el in pachet, asta presupune baza de date. (Am vazut ca anumiti provideri de hosting evita sa anunte faptul ca baza de date costa in plus.) Adica intr-un cuvant vreau un blog pe .ro cu hosting de calitate.


Si ca tot omul care s-a fript odata am inceput cautarile pe google. Astfel pentru fiecare firma de hosting care imi parea cat de cat acceptabila din punctul meu de vedere am verificat-o pe forumuri. Si ce credeti? Nu exista firma care sa nu apara pe forumuri cu sute de plageri ale celor necajiti de serviciile lor.

Intrebarea mea, daca vreti sa imi raspundeti: ce hosting folositi? Sunteti multumiti? Va multumsesc!

3 Responses to “Gazduire web Romania”


  1. 1 Florin Morosan 23/01/2011 la 21:02

    Am renunţat la vechiul blog pentru că hostingul era vai de el, cădea încontinuu şi multe altele. Când le-am cerut acel cod EPP necesar transferării, nu au vrut să mi-l dea. Au zis că nu oferă codul celor care au mai puţin de 2 ani vechime la ei, aşa că i-am lăsat în plata Domnului.
    Acum mi-am luat domeniu şi hosting de la altă firmă. La început totul a fost ok, însă acum începe să cadă şi la ei blogul, să nu se încarce, etc. Ştii vorba aia: de ce îţi e frică, nu scapi…
    Dacă descoperiţi o firmă cu adevărat serioasă să mă anunţaţi şi pe mine, vă rog.


  1. 1 Gazduire web Romania - Ziarul toateBlogurile.ro Trackback pe 23/01/2011 la 21:28

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,799 hits

Urmărește-mă pe Twitter


