Alianta PNL-PC

Scarbit de politica din Romania nu am mai urmarit ce se intampla pe scena politica. Insa am auzit ceva zvonuri de o asa zisa unire intre PNL si PC.

 

Tin sa imi exprim indignarea totala fata de conducerea PNL. Partidul National Liberal este un partid in care inca mai cred, care are o istorie frumoasa in spate, si care ar putea face diferenta. Insa, alianta de anul trecut cu PSD, iar acum cu PC, ma face sa cred ca cei ce conduc acest partid sunt o gasca hoti si profitori, care tin mai mult de scaun si propiul lor buzunar decat de doctrina partidului.

3 Responses to “Alianta PNL-PC”


  1. 1 Mihai Likar 17/01/2011 la 01:17

    cred ca si in politica ca si in presa exista obsesia anti basescu si l-a lovit si pe crin antonescu si vrea cu orice pret sa-l dea jos.La noi se face politica si campanie de tip pluta,adica nu se poate ridica cineva decat bagand la fund pe altul care pluteste…nu zic ca basescu nu e bun dar pe mine ma intereseaza ca cel care il da jos sa faca ceva mai bun decat el pe cand PNL si PSD au ca obiectiv doar sa il dea jos pe Basescu

  2. 3 Boogie 17/01/2011 la 08:46

    Nu prea le am cu aliantele acestea. Dar daca vor sa faca o tara mai buna nu am nimic impotriva lor. Ne-am saturat de hoti si de talhari.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 132,630 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


