Se castiga bani din blog?

Eu am mai scris pe tema asta insa as vrea sa aflu opinia altor blogeri. Desi personal eu am pus reclame pe blogurile mele pentru ca da un aspect frumos si am mers pe premiza ca ceva acolo de o ciunga daca iese e bine venit.

 

Insa, daca vrei sa faci o meserie din asta trebuie sa si castigi nu? Daca vrei sa fii un brand trebuie sa investesti timp si munca in blog plus bani in domeniu si hosting, poate si o tema personalizata, si cine mai stie ce.

Fratele meu pe un blog de al lui a avut intr-un timp peste 1000 de vizite pe zi. Nisa era sportiva cu pariuri si stiri din fotbal. Si avea reclame de la Adsense, si alte alea, totusi nu a castigat nici macar 10 euro intr-o luna.

Deci, poti sa traiesti din blog? As vrea sa aflu opinia altor blogeri.

8 Responses to “Se castiga bani din blog?”


  1. 1 Pato Basil 09/01/2011 la 13:42

    parerea mea ai aflat-o…nu cred ca poti castiga bani din blog ca sa poti sa te sustii financiar.Probabil de la comentariul meu din urma cu 2 posturi ti-a venit si ideea sa tratezi subiectul…Sincer nu stiu cat castiga nici Zoso,Vis URAT si alti Megabloggeri, poate ca sunt 15-20 de bloggari dintre zeci de mii care sa castige ceva, dar gandestete ca poate fiind ei cei mai buni nu-s multumiti cu cat castiga, fiecare vrea mai mult:)), deci banuiesc ca au si alte ocupatii nu cred ca isi dedica toata munca, tot timpul, toata energia blogului.

  2. 3 Florin Morosan 09/01/2011 la 16:21

    Nu cred că poţi câştiga din blog bani cât să te întreţii spre exemplu… Dar poate să îţi plăteşti hosting-ul şi domeniul da. Părerea mea…

  3. 6 claudiu 09/01/2011 la 17:49

    cum fac publicitate pe blog


  1. 1 Se castiga bani din blog? - Ziarul toateBlogurile.ro Trackback pe 09/01/2011 la 12:19

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 136,651 hits

Urmărește-mă pe Twitter


