Orasul Constanta

Maine plec iarasi la Constanta, si cam pe acolo voi petrece urmatoarele doua lui. Cu serviciul bineinteles. Astazi am profitat de ocazie si am scris ceva mai mult decat de obicei, pe blog.
Am mai fost in Constanta si m-am obisnuit cu orasul. Tomis 3 mi-a ramas in memorie, un fel de cartier nu stiu exact ce este.
Oricum daca tot plec intr-acolo am zis sa scriu si trei cuvinte despre acest oras.

Localizat in sud-estul Romaniei, orasul Constanta a fost fondat in secolul VII sub denumirea de Tomis. Astazi el are o suprafata de 1200 de Km² fiind asezat la o altitudine de 25 metri peste nivelul marii. Cu o populatie de peste 300.000 de locuitori Constanta este unul din marile orase ale Romaniei.

Cum industrie nu prea mai gasim pe niciunde nici Constanta nu se poate lauda cu asa ceva. Un santier naval, poate mai multe, cateva fabrici modeste, si mult turism. Noroc cu turismul.


4 Responses to “Orasul Constanta”


  1. 1 Pato Basil 09/01/2011 la 20:28

    sper sa-l vizitez in perioada estivala…

  2. 2 Florin Morosan 09/01/2011 la 20:31

    Eu nu am avut ocazia să vizitez Constanţa. Sper să ajung şi eu pe acolo măcar o dată.

  3. 3 Boogie 10/01/2011 la 15:40

    Eu am fost numai in vama, atat. Poate o sa vizitez si constanta in viitorul apropiat. Oricum drum bun si asteptam posturi de la malul marii. 😀


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,693 hits

Top click-uri

    Urmărește-mă pe Twitter


