Daca mie nu mi s-a intamplat inseamna ca nu exista asa ceva

Intalnim mereu tot felul de oameni. Unii sunt incapatanati,  convinsi ca doar ei au dreptate. Sunt oameni care  nu ii pot intelege pe ceilalti. Ei nu pot intelege omul bolnav, omul sarac, omul mai greu de cap, omul la ananghie.

Am intalnit astfel de oameni. Ii ascultam cum barfeau pe unul sau altul, cum acuzau, fara a se gandi macar un minut ca si ei pot fi atinsi de boala, de faliment, de greutati familiale, de dusmani. Acesti oameni nu pot intelege si nici nu vor macar sa accepte faptul ca si lor li se poate intampla. Atat timp cat ei sunt O.K. nu au cum sa inteleaga pe cel ce nu este.

Ati incercat macar odata sa  va imaginati viata din postura vaduvei cu copii mici, a celui ce si-a pierdut vederea sau un picior, a celui ce a fost calcat de hoti si a ramas fara un leut, a celui ce este dusmanit pe nedrept?

sursa img: imageloop.com

Comentarii: Mnealui, Mihai Likar, GMX, Boogie, Serginho.

4 Responses to “Daca mie nu mi s-a intamplat inseamna ca nu exista asa ceva”


  1. 1 Florin Morosan 05/01/2011 la 17:51

    Oameni din ăştia au fost, sunt şi vor mai fi. Nu ai ce le face, aşa e firea lor.

  2. 2 adriank 06/01/2011 la 01:16

    eu nu gandesc punandu-ma in situatia altora si nici nu vreau sa ma gandesc la ce nenorociri as putea pati (si-asa am destule) dar nici nu arat cu degetul. aia care rad sau ii barfesc pe suferinzi sunt doar idioti si nu prea merita discutat despre ei, sunt nimeni cu acte. am putea vorbi mai mult despre cei care ajuta, cei care fac asociatii caritabile, rar se vorbeste despre ei.

  3. 3 Boogie 06/01/2011 la 15:26

    Cateodata ma mai gandesc si din perspectiva acestor oameni si imi dau seama ca este foarte greu. Inainte nu ma multumeam cu aproape nimic, dar acum ma gandesc ca exista persoane care ar fi fericite la culme sa aiba tot ce isi doresc si sa le fie bine. Sincer, chiar imi pare rau pentru acele persoane, poate din vina lor s-au intamplat aceste lucruri, sau poate nu a fost vina lor, dar asta nu mai conteaza. Conteaza ca traiesc greu, poate de pe o zi pe alta si este trist. Prea trist.

  4. 4 claudia 07/01/2011 la 14:04

    Mă gândesc adesea la astfel de oameni. Motiv pentru care imi repet, ori de câte ori am un necaz, o supărare, cât sunt de fericită. Cititi asta – http://stirileprotv.ro/stiri/international/fotografii-care-au-zguduit-omenirea-copilul-care-a-murit-sub-ochii-lumii.html si veti vedea cât suntem de norocosi.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,693 hits

Top click-uri

    Urmărește-mă pe Twitter


