Bloging, un drog frumos

Prima zi de munca din 2011. Cam aiurea, foarte aiurea. Doar doua zile libere la trecerea intre ani, parca nici nu am avut timp sa respir. Dar, oadata ajuns acasa am inceput sa butonez.

In 2009, in decembrie avea sa mi se deschida o noua fereasta, aceia a blogului. Nu stiam nici cu ce se mananca nici ce tacam sa folosesc la servirea lui. Astazi, la mai bine de un an, a scrie pe blog face parte din viata mea, e ceva normal, placut, „necesar”.

 

Nu ma consider un bloger de top, poate nu voi fi niciodata, insa imi place ceea ce fac. Imi place sa scriu si sa citesc ce scriu altii, de preferinta cei din blogrollul meu. Dincolo de placere, blogul a devenit o meserie, una neplatita, fara sefi, fara contract, fara norma, fara bani, dar o meserie foarte placuta.

De aceia, in 2011, imi propun sa scriu mai mult, mai diversificat, imbinand opiniile personale cu articole din mai multe domenii, gen stiinta.    //////acest pasaj a fost eliminat de autorul sau/////

Pe cafeneaua.net voi incerca sa scriu zilnic si sa merg pe o linie mai practica, cu mai putine aberatii personale, sper ca voi reusi. Adevarul este ca nu am creat inca un stil al meu, si  de obicei scriu ceea ce imi vine in cap.

Orice voi face sunt sigur ca o voi face cu placere, iar asta este tot ce conteaza. Daca prin unele din articolele mele voi ajuta macar un singur om, cu o idee, un sfat, o opinie, voi fi foate multumit, asta inseamna ca munca mea nu a fost in zadar.

 

Comentatori: Adriank, Boogie, Mihai Likar.

8 Responses to “Bloging, un drog frumos”


  1. 1 Andera Y 03/01/2011 la 17:16

    Inainte de toate, la multi ani!!! Sa ai un an nou plin de bucurii si realizari! 🙂
    Intr-adevar, prima zi de munca a venit prea repede dupa revelion… M-am consolat cu gandul ca inceperea muncii inseamna si reluarea activitatii pe blog. 🙂
    Mult succes in realizarea planurilor pentru blog!!

  2. 3 Florin Morosan 03/01/2011 la 19:17

    O să ai ceva de muncă cu toate blogurile. Baftă în tot ceea ce ţi-ai propus.

  3. 7 Mihai Likar 04/01/2011 la 14:56

    ho ho…da ai bloguri de blogarit nu gluma:P


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,587 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


