O societate carnivora

Ma intreb de multe ori daca noi, specia umana, suntem cu mult mai presus de animale. Avem multe lucruri bune care ne fac umani dar avem si cateva chestii animalice.

Diferenta intre om si animal consta in capacitatea gandirii, logica, etica, constiinta, si mai sunt si altele. Avem 10 degete la maini, iar acest lucru ne ajuta foarte mult comparativ cu alte animale. Bine,.. si maimuta are degete dar nestiind sa le foloseasca decat pentru a manca….

Existenta omului ca fiinta superioara, creat de Dumnezeu (opinia mea) sau evoluat prin mii de etape de la Big Bang incoace (opinia altora), este definitorie pentru planeta noastra, caci fara om Pamantul ar fi o jungla totala. Pacat de faptul ca jungla s-a extins si prin zonele populate exclusiv de om.

In fine, ma gandesc la inceputul omenirii, la Gradina Eden, la Paradis, primul camin al primilor nostrii parinti. Si imi imaginez frumuseti covarsitoare, tot felul de chestii (asta tine de imaginatia fiecaruia). Neputand deduce exact cum a fost acolo cred ca era nespus de frumos, insa parca nu mi-l imaginez pe Adam (tatal nostru) adresandui-se lui Eva (mama noastra):

-Evo! Prinde repede gaina asta ca vreau s-o punem de un gratar. Sau mulge si tu vaca aia, sa facem o smantana.

Pur si simplu nu imi imaginez asa ceva. Plus ca in momentul in care in Paradis ai sacrificat un animal (adica l-ai ucis) pentru a il manca, in acel moment acel loc devenea blestemat, caci este ilogic sa cred ca in Paradis se ucidea in nestire, fie ele animale sau oameni.

Daca intr-o zi, toate gainile, vacile, porcii, etc primesc printr-o minune darul gandirii? Si daca toate intr-un singur gand hotarasc sa se razbune pe dusmanul lor numarul 1: omul?     Am vazut de curand un serial tv: V – ultima batalie. In acest serial tv. o rasa de extraterestrii, niste reptile de fapt, cu gandire si tehnologie voiau sa ocupe Terra. Si ei mancau la micul dejun soricei, la pranz oameni si seara altceva.

Cum ar fi daca acest serial ar deveni realitate? Vineri seara am venit de la Constanta si pentru ca imi era foame am mancat o ciorba de pui si o friptura. Saraca gaina sau ce o fi fosst ea! Dar daca eu eram o gaina? (cocos mai exact).

Ca o concluzie finala, omul este o fiinta care se hraneste cu alte fiinte. Suna urat, vrem sa consideram de multe ori ca ceea ce avem in farfurie creste in copac, dar nu este asa. Naspa.

Latest commentators: Vlad Olteanu, PatoBasil, Serginho, Isis, Mihai Likar, Neinfectat

 

6 Responses to “O societate carnivora”


  1. 1 Andera Y 20/12/2010 la 17:08

    N-am pus niciodata problema asa… Mereu m-am gandit ca este doar circuitul vietii. Animalele mari le mananca pe cele mici. O vad ca pe o lege a naturii sau ceva asa… 🙂

  2. 2 RCA Ieftin 20/12/2010 la 17:49

    🙂 O jungla asa cum ati spus,important este sa nu ne pierdem exact lucrurile care ne fac umani,nu?

  3. 3 neinfectat de comunism 20/12/2010 la 20:29

    poti deveni vegetarian, daca vrei sa salvezi animalele:):):):

    la mine pe blog Bolsevicul de Ilici….

  4. 4 Boogie 21/12/2010 la 13:16

    Pai da, dar asa este lantul trofic. Nu am putea sa fim cu totii vegetarieni. Cel mai mic este mancat ed cel mare si asa mai departe.

    • 5 derscanu 21/12/2010 la 21:59

      Eu nu zic ca nu e asa, dar asta la animale. Noi suntem oameni.
      Aici e problema, ca ne hranim, sa ne fie noua bine, prin moartea unor animale. Adica, un fel de egiosm: „noi sa traim!”

  5. 6 Maria 22/12/2010 la 10:12

    ;)), esti comic… Evo, mulge vaca!


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,878 hits

Urmărește-mă pe Twitter


