Eu vs. eu

Stiu ca suna ciudat insa eu  sunt eu si as vrea sa fiu in continuare eu dar un pic altfel.

Dincolo de filozofie si de imaginatia mea bogata, fara a detalia dand nastere unui articol de 3 Km, am sa subliniez doar esentialul.

De multe ori as vrea sa am puteri supranaturale: sa pot zbura, sa ridic greutati cu puterea minti sau cu mainile goale, greutati mari fara sa obosesc. Sa pot alerga zeci de Km fara nici o problema, sa fiu impuscat in cap si sa nu patesc nimic, sa nu ma electrocutez, chiar sa imi faca bine tensiunea electrica, etc.

Si nu as vrea toate astea pentru a ma considera vreun zeu ceva, nu, ci pentru a putea sa biruisec timpul, cel care alearga mai repede decat ar trebui, sa pot sa ajut toti oamenii care au nevoie de ajutor, incepand cu cei de langa mine, bineinteles.

Dar toate astea sunt un vis, o iluzie, o maya. Si ma lovesc mereu de realitatea cruda a saraciei din ce in ce mai grava, fara a mai reusi ceea ce odata imi permiteam fara prea mult efort. Ascultam la stiri cum un primar s-a dat singur in judecata pentru cei 25% pierduti din salariu. Cum ar fi sa ma dau si eu in judecata: eu conta eu. Si ce sa castig? Sa ma obilg singur sa fac treburile mai bune? Cum? Daca as putea nu le-as face si fara tribunal?

 

5 Responses to “Eu vs. eu”


  1. 1 Pato Basil 11/12/2010 la 14:55

    nu cred ca te-ar ajuta toate alea in lupta cu timpul

  2. 4 adriank 12/12/2010 la 12:53

    ai vazut cumva filmu kick-ass sau ce.. :)) mda si eu si probabil oricine ar vrea super-puteri, dar totusi nu cred ca toti ar vrea sa fie eroii pozitivi.

    oricum daca as fi in locul lui superman nici batut nu mi-as trage chilotii peste pantaloni. :))


  1. 1 Eu vs. eu - Ziarul toateBlogurile.ro Trackback pe 11/12/2010 la 00:19

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,587 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


