I-a viata de la capat

Astazi cineva mi-a pus o intrebare ce m-a lasat un pic pe ganduri. „Ce ai face daca atunci cand te intorci acasa gasesti doar peretii goi?”

Eu fiind o fire mai dura, mai calita de viata mi-am raspuns mie insumi ca as lua totul de la capat, nu ar fi prima data. Dar sunt oameni mai slabi la inima, care si-au legat intreaga sursa existentiala de locuinta lor. Casa, cei patru pereti si adiacentele sunt caminul lor, si fara el nu isi inchipuie cum vor putea trai.

Dar este oare normal sa ne legam afectiv de lucruri ce pot fi pierdute intr-o clipa? Caci si oamenii pot muri instantaneu in urma unei explozii sau cutremur, dar sunt oameni, oamenii sunt mai presus de obiecte, caci omul face obiectul nu invers.

Daca atunci cand ma intorc acasa gasesc doar patru pereti, asta e! Dar copii si sotia sa fie O.K. Caci poate voi reusi sa refac locuinta, poate da poate nu, dar pana la urma locuinta este doar un mijloc de a vietui confortabil, atat. Insa daca familia, oameni, fiinte vii, ar disparea, atunci tragedia ar fi cu adevata de nedescris, caci altii copii poate mai fac dar nu vor fi tot ei.

Viata este cel mai de pret cadou pe care Dumnezeu ne-a oferit, si fara viata in zadar sunt toate celelalte. Pot sa pierd casa, sa pierd tot ce am agonisit, insa nu persoanele de langa mine, ar fi prea mult. Si totusi, daca ar fi sa pierdem tot inclusiv familia, ce am face? Am reusi sa trecem peste aceasta drama rapid, in cat timp, o luna, un an, un deceniu?

sursa imagine: www.lifeinsurancepolicy-401k.com

0 Responses to “I-a viata de la capat”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 132,109 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


