Timpul prieten sau dusman

Nu cred ca exista ceva mai pretios decat timpul. Viata insasi este gazduita de catre timp.

Daca timpul s-ar opri in loc cu siguranta ca si noi ne-am opri. Nu ne-am altera, nu ne-am imbolnavi, dar nici nu am trai, am fi pozitionati in afara timpului si a vietii, asteptand inerti si inconstienti ca timpul sa inceapa iarasi sa se miste.

Dar timpul nu este doar o caracteristica a vietii ci si un traseu ce are un final. Un itinerar frumos care insa va lua sfarsit intr-o zi. Si nu timpul este devina daca noi am ratacit aiurea printre maracini fara sa facem ceva notabil cu viata noastra in timpul pus noua la dispozitie.

Timpul poate fi cel mai aprig dusman daca nu il luam in considerare subestimandu-l si daca nu vom intelege ca el curge la vale fara a fi vreo posibilitate de a il tine in loc. E si maine o zi nu este cea mai buna solutie si nici cel mai bun model de vietuire, caci maine e un pic mai jos, mai la vale, mai aproape de final.

Fa astazi ce ai de facut!

sursa imagine: www.clock-desktop.com

 

5 Responses to “Timpul prieten sau dusman”


  1. 1 neinfectat de comunism 07/12/2010 la 23:14

    de asta italienii zic: dolce far niente, spaniolii: a manana si romanii: lasa pe maine ce pot face astazi? ciudat cum doar la latini se intalneste chestia asta…

  2. 2 Mihai Likar 08/12/2010 la 23:29

    mie timpul prieten…niciodata..nu ma imprietenesc cu cei care ma imping catre moarte chiar daca moartea e doar un inceput

  3. 3 adriank 09/12/2010 la 01:12

    eu totusi presimt ca in urmatorii 500 de ani, daca va mai exista specia umana, vom reusi sa controlam timpul sau calatoriile in timp. in teorie exista foarte multe scenarii de alterare a timpului si foarte probabil macar unul se va dovedii corect. poate chiar cu ajutorul acceleratorului din elvetia. cin stie..

  4. 4 Pato Basil 10/12/2010 la 22:41

    un personaj impartial zic eu


  1. 1 `mnealui: Click, sau nu click! Trackback pe 09/12/2010 la 11:00

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 132,109 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


