WordPress.com vs domeniu personal

Pentru orice incepatar in ale blogului sau pentru cei care vor sa testeze acest sistem online, platformele gratuite sunt cea mai buna solutie.

Eu am inceput pe wordpress.com in decembrie 2009 pentru ca apoi sa imi cumpar domeniul derscanu.net, in februarie 2009. Dupa o serie incredibila de probleme ale hostingului, cand blogul nu se incarca cu zilele, am renuntat la domeniul personal si am trecut iarasi pe wordpress.com.

Insa, desi aici nu am probleme cu hostingul, nu pot adauga nimic la tema, nici scripturi, mai nimic. Nu pot spune ca sunt dezamagit de wordpress.com, insa vreau ceva mai mult. O redirectionare 301 este posibila doar cu bani, si de ce?

O alta problema o reprezinta posibilitatea stergerii blogului fara nici o atentionare pentru incalcarea termenilor si conditiilor, acest lucru nu am auzit sa se fi intamplat insa nu se stie niciodata.

Intrebarea mea este: ce sa fac? Sa raman pe wordpress.com sau sa trec pe un domeniu personal, cu wordpress.org ca platforma?

Astept opinii, multumesc!

2 Responses to “WordPress.com vs domeniu personal”


  1. 1 'mnealui 06/12/2010 la 20:19

    Un domeniu .info costa cat o bere. Eu asa as face. Iar daca as putea, mi-as lua .ro si il am pe veci.


  1. 1 WordPress.com vs domeniu personal - Ziarul toateBlogurile.ro Trackback pe 06/12/2010 la 18:20

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,618 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


