Mamaia, statiunea

Daca in vara ce a trecut nu am reusit sa merg la malul marii decat in interes de serviciu, si asta la Mangalia, acum am ajuns la Mamaia. Un pic cam tarziu as spune, caci de plaja nu poate fi vorba, insa este placut, soare si bine, cel putin pentru decembrie.

Nu se stie cat va mai tine vremea cu noi, se anunta ceva frig incepand de vineri. Ei, sa nu credeti ca am inebunit, ca sunt melancolic si am venit la Mamaia iarna, tot cu serviciul, sunt detasat aici 2 saptamani, si in 2011, cine stie…

Un singur avantaj am din toate deplasarile, scap de Bucuresti.

 

4 Responses to “Mamaia, statiunea”


  1. 1 isis 06/12/2010 la 16:25

    Aha, acum inteleg! 🙂 Pe malul marii ai inspiratie la poezii cu deznodamant optimiste…

    Sper ca ai gasit ceva in ghete, de la Mos. Macar o scoica… Mesajul meu de-nceput de iarna, pentru tine si toti cei de pe-aici: ramaneti tineri mereu!

  2. 2 adriank 06/12/2010 la 19:36

    marea si muntele sunt mereu deosebite, indiferent de sezon.

  3. 3 'mnealui 07/12/2010 la 19:20

    Am fost iarna la Mamaia. Frig dar frumos. Si da, ce bine ca mai schimbi atmosfera!


  1. 1 Mamaia, statiunea - Ziarul toateBlogurile.ro Trackback pe 06/12/2010 la 15:20

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,587 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


