De ce miros picioarele

StirileProtv
Bacteriile si transpiratia au si ele rolul lor in mirosul urat al picioarelor, insa factorul principal este, de fapt, felul in care gandesti despre propriile picioare. In 1992, F. Kanda, E. Yagi, M. Fukuda, K. Nakajima, T. Ohta si O. Nakata de la Institutul de Cercetare Shiseido din Yokohama au castigat Premiul Ig Nobel pentru studiul “Descoperirea componentilor chimici responsabili pentru mirosul urat al picioarelor” (n.r. Premiile Ig Nobel onoreaza studiile care prima data te fac sa razi, apoi te pun pe ganduri) . Cei sase au ajuns la concluzia ca oamenii care cred ca le miros picioarele chiar le miros, cei care cred ca nu le miros, chiar nu le miros.

tot articolul aici

Nu stiu cat de seriosi sunt americanii astia insa eu va spun ceva:

Astazi am fost la banca. Si eu credeam ca am 200 lei in cont. Ce credeti? Chiar aveam, caci doar eu am depus cu manuta mea ieri 200 de lei. Dar daca nu depuneam nimic dar credeam ca am bani in cont, as fi avut astazi?

Stiu ca suna bizar dar ce importanta are ce cred eu depre un fenomen pe care nu il pot controla?

0 Responses to “De ce miros picioarele”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,693 hits

Top click-uri

    Urmărește-mă pe Twitter


