Casa parinteasca se vinde

Am o casa mica in orasul in care locuiesc. Am un salariu mic, chiar foarte mic. Copii sunt la gradinita iar sotia nu are un loc de munca. Fuego, cantaretul, ne canta o melodie: „Casa parinteasca nu se vinde„.

Insa am o casuta, paraginita, la tara. Este casa parinteasca, acolo a copilarit  parintele meu, insa a plecat de acolo cu ani in urma. In fine, nu asta este important. Altceva vreau sa spun, sa intreb mai exact:

Daca eu fac foamea, si am o casa parinteasca, batraneasca, in mijlocul a nicaieri, o zona unde nu voi merge probabil nici in vizita vreodata, de ce sa o tin acolo? De dragul de a avea o casa in plus? De dragul de a nu jigni parintii, care oricum nu au nici o sansa sa se mai intoarca vreodata acolo? Si eu sa fac foamea aici si acum, cand as putea sa vand acel teren si acea casa, si sa imi revin financiar?

1 Response to “Casa parinteasca se vinde”


  1. 1 Ileana 01/09/2011 la 14:54

    intradevar atunci cand ai nevoie de bani si esti stramtorat orice sursa de venit este binevenita, insa daca totusi poti gasi o modalitate de a evita vinderea casei parintesti ar fi mai bine, pana la urma acolo sunt radacinile noastra


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 132,109 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


