Castigatorii concursului

„Fericirea e o chestie de moment”, spune mnealui.  In acelasi timp „fericirea nu e fericire dacă nu e-mpărtășită”, parerea lui Vlad Creangă.

Fericire poti gasi in simplitate, multumindu-te cu ceea ce ai,  cuvintealese. „Dar fericirea este de fapt o stare de spirit, fericirea este atunci cand fara nici un motiv totul este ok, atunci cand ceva mic si neinsemnat iti umple inima”, Boogie.

Gabriel insa crede: „Fericirea e o utopie.Fericirea este temporara si nimeni nu poate spune ca este fericit in adevaratul sens al cuvantului”. Pe de alta parte, Isis considera ca fericirea este o simpla decizie.

A trecut 17 octombrie. Concursul s-a incheiat.

Iata castigatorii:

  1. mnealui
  2. Vlad Creangă
  3. cuvintealese
  4. Boogie
  5. Isis

Acestia au castigat 50 de lei pentru raspunsurile oferite in cadrul concursului.

Gabriel, desi a oferit un raspuns nu are un blog personal, sau cel putin nu este functional.

Nu trebuie insa sa uita de Vlad Olteanu, cel care a facut promo concursului, 50 de lei pentru el.

Toti castigatorii sunt rugati sa ma anunte cum prefa sa isi primeasca premiul. Mandat postal, cont bancar, SMS, sau prin alta metoda cat de cat cunoscuta.

pe adresa de mail derscanupetre@yahoo.com astept datele „de contact”:

-pentru mandat postal: adresa exacta si numele comlect, pentru transfer in cont bancar: banca si numarul de cont, pentru SMS, altadata.

20 Responses to “Castigatorii concursului”


  1. 1 'mnealui 18/10/2010 la 10:06

    Multumesc frumos. Uite vezi, astazi sunt un pic fericit. Mai sunt inca oameni care din putinul lor, fiindca sunt convins ca pe nimeni nu dau banii afara din casa, mai dau si la altii. Sunt bine veniti fiindca eram 0 si astia cu pensia se pare ca nu mai respecta deloc data livrarii. Iti trimit pe mail sau pe mess adresa. Inca o data multumesc.

  2. 2 cuvintealese 18/10/2010 la 11:41

    He he, sa fie primiti 😀

  3. 3 claudia 18/10/2010 la 15:27

    Felicitari! V-ati ales cu juma’ de milion, visand la fericire… Frumos!

  4. 4 'mnealui 18/10/2010 la 15:40

    Multumim, multumim. Uite-asa ne-a fericit Derscanu pe ziua de azi! Parca stia ca 16=19, 20… 😉

  5. 5 Boogie 18/10/2010 la 19:34

    Mersi si chiar nu ma gandeam ca o sa castig. 😀
    Am zis si eu sa imi incerc norocul.
    Felicitari tuturor castigatorilor.

  6. 6 Vlad Creangă 18/10/2010 la 21:02

    Au prietene, m-ai omenit fix când nevoia mă apăsa mai tare… 😀 Uitasem total de concurs, am dat click pe GTOP și ce să văd?… Un referrer ca fiind derscanu.wordpress.com. Dau click… si postu cu pricina… Țin neaparat să-ți mulțumesc pentru apreciere, pentru omenia de care dai dovadă referitor la toți câștigătorii, și pentru premiul meu. Ce să mai spun? Să ai parte de cât mai multă considerație în ceea ce faci! Te salut, și te contactez eu pe viitor pentru date.

  7. 7 Burloiu 19/10/2010 la 10:46

    Salut!Esti interesat de schimb de link cu noul meu blog?Ar insemna mult pentru mine daca ai dori sa facem!Noul meu blog este http://burloiudelablog.wordpress.com !ma gasesti adresa de yah mess :steaua10vlad31 pentru alte info !Iti multumesc anticipat!Si un banner exchange ar fi bun deasemenea !

  8. 8 Vlad Olteanu 19/10/2010 la 13:20

    Ma simt sincer onorat si magulit de premiul tau, insa nu il pot accepta. Am decis sa nu particip la concurs, desi aveam un raspuns conturat in minte, din dorinta/teama de a nu lasa (e-)prietenia dintre noi sa intervina in vreun fel in decizia castigatorilor. Plus, eu nu consider ca am facut promo concursului, ci ca am trimis un link catre un prieten, lucru pe care l-as face la orice ora din zi si din noapte. Mi-ar fi rusine sa-ti accept premiul, dar iti multumesc din suflet.
    Cinste tie pentru omul care esti!

  9. 9 Razvan 19/10/2010 la 15:02

    felicitari vladutz si tuturor celor care au participat 😀 dai o bere cand vin in tm 😛

  10. 11 isis 19/10/2010 la 19:24

    Un multumesc intarziat si din partea mea. Intarziat, dar sincer!
    Uneori, mai importanta decat recompensa este RECUNOASTEREA pe care o primesti de la oameni pe care-i respecti. Daca recompensa pentru o munca oarecare mai primim, recunoastere nu prea. Asa ca… sa fiu pusa pe o lista de castigatori de catre tine este o bucurie la fel de mare ca si premiul!

    Desi consider in continuare fericirea o decizie proprie, nu pot sa nu dau dreptate si celorlalti concurenti. In special lui Vlad: „fericirea nu e fericire daca nu e-mpartasita.” O-mpartasesc azi cu voi toti.
    Multumesc inca o data.

  11. 12 neinfectat de comunism 19/10/2010 la 22:56

    felicitari castigatorilor…dai si premiu de consolare:):):):

    @tuturor
    la mine pe blog Curuletz Nastasian ii da un dos de palma peste fata de tampit puber a lui Virinel Prostescu: „vei fi prim ministru cand eu voi fi presedinte?!?!?!?”

  12. 13 molie 20/10/2010 la 11:48

    Felicitari!

    PS-Berea? 🙂

  13. 15 Pato Basil 22/10/2010 la 16:08

    Felicitari castigatorilor!
    dar eu?…

  14. 16 neinfectat de comunism 24/10/2010 la 22:21

    acum baga si un concurs de poze retusate…sigur castig acolo…

    la mine pe blog discutam despre Revolutia Franceza de la 1789 sau Paleocomunism nenorocit?

  15. 17 'mnealui 25/10/2010 la 20:52

    am primit premiul. multumesc frumos.

  16. 18 'mnealui 26/10/2010 la 09:58

    Unde-ai disparut? Ai probleme?


  1. 1 `mnealui: Multumesc frumos! Trackback pe 18/10/2010 la 11:07
  2. 2 Fericirea și derivatele ei | Vlad Creangă Blog Trackback pe 18/10/2010 la 21:45

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,294 hits

Urmărește-mă pe Twitter


