Subiect film SF

M-am saturat de extraterestri care vin sa cucereasca planeta noastra. M-am saturat si de pamanteni care merg pe o alta planeta pentru a ii fura mineralele si cine mai stie ce. Hai sa ne gandim la subiecte noi pentru SF. Si nu ma refer acum neaparat la idei noi, nemaiauzite, dar totusi, extraterestri parca sunt demodati.

Cum ar suna urmatorul dialog intr-un film, sau roman SF?      „-Ce s-a intamplat cu NASA? Cu explorarea cosmosului?…-Eh! asta e istorie. Acum 20 de ani, toata atentia ne-am fost atrasa de ceea ce exista jos, nu sus. Sus, cine stie, dar jos sunt ei…..”

In oceanul Atlantic, in graoapa Marianelor, sub milioanelor de corali se afla poarta catre lumea de jos. O civilizatie diferita, bazata pe altceva decat suntem noi obisnuiti………..si de aici, cine are talent, cine are timp, cine are imaginatie……va rog mult de tot, oameni buni, creati domne’ un SF adevarat, ceva care sa imi placa sa citesc, sa ma faca sa nu mai las cartea din mana. Sau daca va iesi un film, asa de mult sa imi placa incat sa nu ma opresc din vizionarea lui nici macar pentru tigara.

0 Responses to “Subiect film SF”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 132,630 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


