Casa mea de vis

Asa cum am promis in articolul trecut voi scrie ceva in care subiectul va fi cuvantul ‘casa’.

Si ce sa scriu despre casa? Casa este formata din mai multe camere, de preferinta cu geamuri si acoperis…Nu. Voi scrie despre casa pe care vreau sa o am eu in viitor, o casa a mea.

Daca acum nu am o casa a mea acest lucru nu ma impiedica sa vizes la o casa. O casa frumoasa si practica, care sa fie doar a mea. A mea si a familiei mele desigur, caci nu sunt un egoist.

Vreau sa aiba 4 camere, un hol mediu si o bucatarie incapatoare. Fiecare camera sa aiba dresing, un mini birou si baie. Toate camere sa aiba cate un geam pentru a avea posibilitatea aerisirii si luminarii naturale.

In ce priveste zugraveala si mobila nu sunt pretentios. Sa fie cat de cat.

sursa imagine aici

0 Responses to “Casa mea de vis”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,921 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


