SMS Twitter

Pentru mine Twitter nu este alceva decat un SMS gratuit intre anumite persoane din mediul online.  Spre deosebire de un blog, Twitter este mult mai slab si imi ocupa mult timp, asa ca am renuntat la el. Nu am inchis contul dar nici nu il mai folosesc.

Prefer blogul. Pe un blog poti citi ultimele articole, poti naviga usor si pe articole mai vechi, poti cauta intr-o anumita categorie, poti comenta, poti face multe. Se spune ca Twitter este o comunitate mare, si asa si este. Numai ca pentru a comunica trebuie sa adaugi pe altii in lista ta. Si ei pe tine. Dar daca unul scrie atat de mult incat monopolizeaza spatiul? Iar multi scriu vrute si nevrute.

Eu am activat un supliment pentru Firefox, Yoono. Acesta imi deschide o fereastra micuta in josul ecranului ori de cate ori cineva din lista mea posteaza un Tweet. Si vad multe, multe prostii. Spre exemplu Arhi injura intr-o zi de mama focului, nu stiu pe cine ca nu am dat pe link, apoi il lauda pe Zoso ca a facut nu stiu ce, apoi ca toate femeile sunt curve…..Un fel de copliarie. Am dat doar un exemplu. Insa consider ca acest tip de masenger numit Twitter nu este pentru mine, nu pot pierde toata ziua urmarind tot ce indruga unii in vant. Raman la blog. Nu vreau sa spun ca Twitter nu este bun pentru nimeni, caci exista oameni care toata ziua stau in fata calculatorului si comunica intre ei, pentru ei este binevenit. Problema apare cand cei care nu fac mai nimic si toata ziua barfesc, mi se pare o pierdere de timp aiurea, dar este parerea mea.

Pe de alta parte blogul este altceva. Intru pe blogul lui Mnealui sau Spuse, pai gasesc ceva acolo. Intru la Serginho, la fel, si multi altii. Se spune ca Twitter este un microblog, asa o fi, dar eu nu vad asta. In fine, sa nu mai lungesc, Twitter nu este de mine si cu asta basta.

15 Responses to “SMS Twitter”


  1. 1 Pato Basil 01/10/2010 la 17:31

    fiecare cu ce ii place, nu putem sa condamnam oamenii… pentru alegerile facute!

  2. 2 Vlad Olteanu 01/10/2010 la 17:42

    Sunt de exact aceeasi parere. M-am dat pe twitter cam o saptamana. Dupa care m-am lasat pagubas, nu pot sa urmaresc aproape 200 de oameni, desi eu le-am dat follow. Ma gandesc cum rezista unii care urmaresc mii de oameni. Sau e doar un alt fel de hi5 in care e misto sa ai cati mai multi prieteni, chiar daca nu-i cunosti.

  3. 3 gmx 01/10/2010 la 17:49

    Si eu am cont pe twitter dar il folosesc numai pentru promovarea articolelor de pe blogul meu..

  4. 4 Pato Basil 01/10/2010 la 18:01

    @vlad Olteanu: te-ai intrebat daca gandesc macar?

  5. 5 adriank 01/10/2010 la 19:17

    :)) sa fiu sincer eu nici nu stiam ca Twitter e un fel de SMS, eu credeam ca e ceva ca Facebook, oricum nu ma interesat niciodata.

  6. 6 Vlad Olteanu 01/10/2010 la 20:57

    @Pato Basil: pana mea, cred ca a devenit un fel de automatism sa dai follow doar ca sa primesti follow

  7. 7 Boogie 01/10/2010 la 22:46

    Eu personal am cont de Twitter, dar urmaresc numai persoanele care ma intereseaza pe mine si care cred ca au ceva de spus. In rest poate sa nu ma urmareasca nimeni, nu imi pasa. Important e sa urmaresc persoanele care chiar scriu lucruri interesante pe blog si ma atrag.

  8. 8 Serginho 02/10/2010 la 05:03

    Nici eu nu ma prea omor cu twitterul, daca am treaba uit de el, nu ma pun sa verific din 5 in 5 min ce s-a mai zis… si-asa il am aici la mozilla pus si imediat imi apare un tweet, dar in general nu-i dau atentie decat daca ma plictisesc.

  9. 9 Mihai Likar 02/10/2010 la 07:37

    eu am reusit performanta de a nu avea cont pe tweeter…am pe o gramada de retele sociale,inclusiv pe vkontakte.ru dar pe tweeter nush cum nu mi-am facut….

  10. 10 Pato Basil 02/10/2010 la 20:23

    @Mihai Likar nici nu sti ce ai pierdut!!!Nici eu nu stiu ca n-am conturi pe retele de socializare

  11. 11 neinfectat de comunism 03/10/2010 la 20:31

    si eu prefer blogu’…cine are timp de twitter? doar cei foarte vanitosi…

    la mine pe blog Chucky Idiotzescu ne explica de ce chiuleste ca un magar din Parlamentul Hotzilor Romani!!!

    • 12 adriank 03/10/2010 la 22:26

      sa inteleg ca tu esti pro basescu sau cum… daca antonescu e „Chucky Idiotzescu” atunci basescu e Popeye Stalinescu , iar tu probabil esti pupinbasescu.
      oricum faina metoda sa-ti faci reclama la site pe la altii.

  12. 13 AnnyA 04/10/2010 la 20:37

    Nici eu nu ma dau in vant dupa Twitter, nu prea am timp. In cea mai mare parte a timpului sunt la munca. Am cont, in general il folosesc ptr a promova articolele. Ma obosesc atatea mesaje de la fiecare, unii mai au putin si scriu pe Twitter si cand se duc la baie…

  13. 14 'mnealui 06/10/2010 la 20:37

    Io, asa pensionar cum sunt si n-am timp de toate astea… E un cont acolo, uneori (!) mai preia si postarile mele, incolo…
    Si merci frumos de mentionare. Uite vezi, chiar am fost ocupat zilele astea si n-am vazut.


  1. 1 SMS Twitter - Ziarul toateBlogurile.ro Trackback pe 01/10/2010 la 17:08

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,587 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


