La sat de Roumanie

-Deci in Spania, Italia nu vrei sa te duci,  fotbal nu stii sa joci, manele nu vrei sa canti…… …… Bine ma, atunci da la facultate…….sa ajungem de rasul satului.

5 Responses to “La sat de Roumanie”


  1. 1 Mihai Likar 23/09/2010 la 19:54

    Europa are reala nevoie de o categorie de oameni care sa ocupe patura sociala ramasa cam libera..patura sociala formata din oameni cu educatie minima si putere de munca maxima

  2. 2 Serginho 24/09/2010 la 13:59

    Nu-mi plac articolele scurte ca nu prea inteleg care-i faza.

  3. 3 adriank 24/09/2010 la 15:17

    eu am priceput despre ce e vorba, singura utilitate a diplomei de facultate in Romania este substitut al hartiei igienice. Soramea impreuna cu foarte foarte multe cunostinte d-ale mele sunt in situatia in care facultatea nu-i ajuta la absolut nimic.


  1. 1 La sat de Roumanie - Ziarul toateBlogurile.ro Trackback pe 23/09/2010 la 19:09

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,878 hits

Urmărește-mă pe Twitter


