Impresii Brasov

Sincer, dupa doar cinci zile de cand am poposit in Brasov, imi doresc sa ma mut aici. Definitiv. Sa imi iau familia de manuta si sa ne uitam la verdele din munte toata ziua.

Am inteles ca rata somajului este destul de crescuta aici, insa brasoveanul se mai descurca, inca.

Nu am avut timp sa colind tot orasul, mai mult prin centrul istoric am fost, de fapt acea zona mai medievala ma atrage,  caci blocuri am vazut toata viata, si sunt satul de ele. Pe stada „Lipscani”, asa am nimit-o eu, caci seamana cu ce a fost odata Lipscanii din capitala, am intalnit zeci de turisti. Un lucru bun, asa spune.

Bucuresti vs. Brasov

Bucurestiul are Metrou, e si ce? Brasovului nu ii trebuie. Cel putin cat am mers eu pe aici nu am vazut masini blocate la semafoare, nici autobuze pline ochi. Asa ca Metroul din Bucuresti este o necesitate nu o atractie.

Gunoaie si idioati mai gasesti si prin Brasov, insa comparativ cu Capitala…….no comment!

Am sa incerc sa ajung si in zona de blocuri, sa vad daca exista un asa zis „Dupa blocurile gri” si pe aici, prin Brasov.

6 Responses to “Impresii Brasov”


  1. 1 Serginho 19/09/2010 la 10:37

    Bucurestiul e cel mai nasol oras din Romania. E dezastru acolo, decat sa ma mut acolo, mai bine stau intr-un sat.

  2. 3 adriank 19/09/2010 la 11:48

    daca tot esti prin zona poate odata o sa ai ocazia sa vizitezi orasul Sfantul Gheorghe, cel mai linistit, curat si frumos oras din Romania.

  3. 5 Boogie 20/09/2010 la 20:58

    De obicei si pe aici prin brasov sunt pline troleele, mai ales in cursul saptamnii. Dar daca tie iti place aici la noi este bine. Numai vezi sa nu dai de ursi daca mergi prin Racadau, ca de obicei pe acolo se plimba linistiti.

  4. 6 derscanu 20/09/2010 la 21:17

    As vrea eu sa raman aici, insa este cam greu, 90% imposibil.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,921 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


