Eu sunt gigel si nu mai inteleg nimic

Dragii mei, eu sunt Gigel, si reprezint „oamenii de bine” din Romania. Expresia am copiat-o de la un fost presedinte.

Ma uit la televizor si nu mai inteleg nimic. Realitatea, Antena…..

  • Basescu este vinovat de tot ce este rau in tara
  • Banii FNI nu au fost furati de Vantu, ei s-au evaporat.

Dar cum s-au evaporat? Eu asta nu inteleg. Asa ca incerc sa descoper potentiale scenarii.

  1. Firma care a produs bancnotele, o anume firma, nu a folosit materiale de calitate, si la o temperatura mai ridicata, banii s-au evaporat.
  2. Extraterestrii au furat banii cu scopul de a ii folosi pe galaxia lor, pentru a juca Macao.
  3. Cineva a furat banii pentru a inlatura norii de ploaie, cumparand 10 rachete cu iodura de argint, iar oamenii au ramas cu ochii in soare.
  4. In ziua aceia au fost foarte multe evenimente meteo, si banii au disparut in ceata.
  5. Calculatorul a gresit, caci avea un soft infestat cu un virus, virusul HIV, pe romaneste SOV.
  6. alte idei nu mai am.
14 Responses to “Eu sunt gigel si nu mai inteleg nimic”


  1. 1 Mihai Likar 16/09/2010 la 21:27

    :)) poi daca realitatea,antena 1 antena 3 si mai nu stiu sunt afacerea lu SOV…acuma sa zicem ca au de ce sa se ia de Basescu da inainte ce aveau cu el?…oricum SOV e blonav si nu o sa faca puscarie

  2. 3 neinfectat de comunism 16/09/2010 la 23:22

    banii s-au autodistrus singuri caci aveau un mecanism de self distruct in cazul descoperirii furtisagului lui sov…bani cu fite…te joci cu prostia romanului?

    la mine pe blog despre inlocuirea justitiei din romania cu una europeana?!!

  3. 5 molie 17/09/2010 la 11:31

    Exista magicieni „prosti”:
    „Hocus-pocus preparatus a disparut. Hocus-pocus preparatus nu mai vrea sa apara. La revedere!”

  4. 9 nanumihai 17/09/2010 la 14:11

    e, eu zic ca multi au furat bani in tara asta, inclusiv sus-numitii si acum arata cu degetul unii la altii, asta e adevarul. santajabili si puscariabili sunt toti

  5. 11 Serginho 18/09/2010 la 11:31

    Virusul SOV? :)) Buna asta.

    Cred ca i-au luat extraterestri sa joace leipoly (monopoly). Pare cea mai plauzibila.

  6. 13 adriank 18/09/2010 la 11:41

    dar oare romanii (si aici ma exclud ca am jurat sa nu mai am nimic de-a face cu politica) nu avem altceva mai bun de facut decat sa urmarim non stop ce prostii mai face base cu gasca si cum plange opozitia…?

    • 14 derscanu 18/09/2010 la 14:16

      Din pacate cei mai multi romani asta fac. Sunt experti in politica, si acest lucru se vede la vot, atunci cand incredinteaza conducerea tarii unor lighioane.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,878 hits

Urmărește-mă pe Twitter


