Despre simplitate

Simplitatea, desi nu  este apreciata mai deloc in aceste zile, ea ramane ceva frumos si de dorit. Poate nu pentru toata lumea, insa oamenii de caracter vor indragi intotdeauna simplitatea.

Cand vorbim de simplitate o putem face ca o raportare la anumite obiecte sau oameni. Mai importanta este insa referirea la oameni.

Daca simplitatea lucrurilor materiale nu este chiar o raritate, la acest fapt contribuind in mare masura saracia, simplitatea oamenilor s-a cam diminuat. De fapt sa fii simplu este de multe ori confundat cu a fi prost, sau greu de cap. Adevarata simplitate insa, nu pleca de la o ingustime a mintii, de la faptul ca respectiva persoana ar avea orizonturi limitate, ci de la decizia de a trai in simplitate. De la autoimpunerea personala in a iubi lucrurile simple. Placeri nevinovate: bucuria nevinovata ce se manifesta in mod copilaros la caderea primilor fulgi de nea, placerea de a manca o inghetata vara, bucuria revederii unui vechi prieten, descoperirea frumusetii unei flori, etc. Aceste sunt lucruri simple.

In 2010 suntem vulnerabili la a ne mentine sufletul curat. De exemplu eu: am trei servicii. Si la fiecare in parte trebuie sa ma comport altfel. Pe blog scriu de multe ori in graba, nu mai stau sa verific daca am mancat sau nu o litera. Deci sunt o persoana complicata, dorm 3/4 ore pe noapte si mananc cand apuc. Dar iubesc lucrurile simple. Am invatat sa ma debarasez de protocolul de serviciu, si sa fiu eu insumi acasa. Nu am pretentii prea mari, masa simpla, casa simpla, placeri simple, bucurii la fel. Asta cred eu ca este simplitate. Voi ce credeti?

0 Responses to “Despre simplitate”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,293 hits

Urmărește-mă pe Twitter


