Urgenta urgentelor

Traim la loc automat, contra cronometru, si tocmai de aceia trebuie sa ne impartim in mai multe locuri, sa facem mai multe lucruri deodata.

1. Banii

Vine ziua de salariu, si lista de necesitati: cumparaturi, facturi, rate, datorii, etc trebuie onorata. Dar cum? Salariul este mic, nevoile mari. Solutia: o lista. O lista cu nevoile urgente. Din aceste nevoi urgente vom crea o lista cu urgentele urgentelor. Restul intra in standby.

2. Timplul

Tot asteptatul weekend vine, si odata cu el trebuie infaptuit tot ce ne-am propus in cursul saptamanii. Fie vizite la neamuri, prieteni, fie ceva aranjamente pe acasa, la tara. Fie multe. Si totusi, ziua are 24 de ore din care se mai pierd cu somnul alte cateva ore, cu hrana, cu igiena…..Alta lista. Ce este mai urgent? Si urgenta urgentelor va fi onorata, pentru ca suntem oameni, oamnei limitati si nu putem fi in acelasi timp in mai multe locuri.

5 Responses to “Urgenta urgentelor”


  1. 1 Serginho 05/09/2010 la 12:34

    imi place ideea, ceva de genu fac si eu, doar ca eu nu am asa multe responsabilitati la vartsa mea… oricum in vacanta am fost tare dezorganizat, dar o data cu inceperea scolii am sa fiu din nou organizat. 🙂

  2. 2 isis 08/09/2010 la 14:52

    Lista cu urgentele din viata noastra, da, facem. Dar o lista cu lucrurile IMPORTANTE? Adica familia, sanatatea, latura spirituala, educatia… sau orice altceva.

    S-ar putea sa constatam ca prioritara ar trebui sa fie petrecerea unui timp de calitate cu copilul, partenerul sau noi insine, chiar daca nu rezolvam altele…

    Urgentele niciodata nu se vor termina… iar timpul trece. Copilaria copiilor nostri e una singura, iubirea partenerului poate seca daca nu e ingrijita, noi insine ne putem rataci undeva pe drum daca nu ne punem pe primul plan – impreuna cu visele noastre – inaintea urgentelor!

  3. 3 isis 08/09/2010 la 15:05

    “Dupa ce din programul zilnic elimini inutilul (numit, uneori, urgent!), ramane IMPORTANTUL…“


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,492 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


