Varsta de aur

Desi cea mai frumoasa perioada a vietii ar trebui sa fie copilaria, varsta de aur o repezinta tineretea, cu visele si puterea ei.

In copilarie nu prea stim noi multe insa totul este frumos, suntem naivi si nevinovati. Depinzand in mare parte de familia in care copilarim bineinteles.

Tineretea insa este acea perioada a vietii in care suntem zmei. Ideologii, planuri, tarie, vise. Si visele noastre pot muta muntii, desi nu ii muta niciodata. Insa puterea si elanul tineretii dispare incet incet spre 30 de ani. Daca la 30/33 de ani, cu ceea ce stim acum, am avea elanul tineretii 20/22 de ani……ce bine ar fi! Cineva batran spunea: „daca la tot ce cunosc eu acum, la 77 de ani, as putea combina cu puterea mea de la 20, cu siguranta ca altfel ar fi viata mea.”

Daca la batranete gandim asa, si o facem si la maturitate, ce este in neregula? Tineretea este prea naiva, maturitatea plafonata, batranetea rigida.

Si totusi, sa am puterea tineretii, stabilitatea maturitatii si intelepciunea batranetii.

Nota. Se exclude boala, senilitatea si nebunia, caracteristici ale unor varste.

3 Responses to “Varsta de aur”


  1. 1 isis 04/09/2010 la 19:47

    Doamne ajuta!

    Pledez zilnic pentru tineretea fara batranete si pentru vise. Ai scris pe sufletul meu! 🙂

  2. 2 Serginho 05/09/2010 la 12:01

    tineretea e cea mai frumoasa varsta intr-adevar. Eu am 17 ani si am multe planuri, vise, idei… vreau sa fac multe si ma simt de parca nu-mi ajunge o viata.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,294 hits

Urmărește-mă pe Twitter


