Inceptions

Aseara am vazut filmul acesta, in traducere ar fi „inceputuri”. Este poate unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut in ultimul timp.

Cel mai important aspect al acestui film este ca nu il uiti asa usor, ba iti da mult de gandit. Probabil ca astazi toata ziua ma voi gandi la anumite implicatii, si asta datorita acestui film.

Desi cumva altfel, aceiasi idea am vazut-o si in filmul „etajul 13”,insa  Inceptions este cu totul si cu totul altfel. Daca va plac filmele care va pun pe ganduri, acesta este unul dintre cele mai bune. Sincer nu stiu daca este pe ecrane sau DVD, eu l-am vazut pe net.

vezi si: 7ani.net

4 Responses to “Inceptions”


  1. 1 Serginho 03/09/2010 la 13:21

    Mi-a placut foart emult filmul, o idee foarte originala.

    Ce-i care vor sa-l vada pot pe FilmeMisto-Online.eu/inception-2010/ sper ca nu deranjeaza link-ul.

  2. 2 Vlad Olteanu 03/09/2010 la 22:52

    Imi curg si mie balele la greu dupa el. Am zis sa mai astept putin, sa prind o imagine buna, daca cinema nu exista in Severin.

  3. 3 derscanu 03/09/2010 la 23:04

    Eu l-am vazut online. Nu are o claritate exceptionala dar filmul in sine e genial.

  4. 4 Mihai Likar 03/09/2010 la 23:34

    Leonardo di Caprio…inca nu am intalnit un film cu el care sa nu fie fain:D


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 121,892 hits

Urmărește-mă pe Twitter


