Mi-am pus castile pe cap

Multa vreme nu am fost de acord cu baraitoarea in urechi. O fi ea frumoasa muzica dar castile iti pot distruge timpanul daca le porti mereu sau daca asculti muzica tare.

Astazi, contrar gandirii mele, am plecat la serviciu cu castile de la radio trase pe ureci, sau mai bine spus introduse in urechi. Stiti ce bine a fost? Nu am mai auzit forfota din RATB si Metrou, nu am mai auzit strigate, injuraturi, susoteli, manele, clacsoane, frane, sirene….

Am avut un parcurs superb de linistit, cu un fundal muzical.

P.S. Castile pot dauna auzului, dar in acelasi timp fara ele zgomotul orasului este la fel de daunator.

0 Responses to “Mi-am pus castile pe cap”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,706 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


