derscanu.net se muta pe wordpress.com

M-am saturat de hostingul platit si problemele lui. Pe wordpress si blogspot nu am auzit de asa ceva. Ore in sir nu functioneaza baza de date. Apoi nu merge blogul. Nu se poate schimba un plugin, o tema, decat dupa zeci de tentative.

De multe ori am dat vina pe altceva, ba ca permisiunile erau prea stricte, ba wordpress.301 nu functioneaza bine, ba mai stiu eu ce. Insa degeaba. Hostul era devina, serverele de doi lei ale firmei xxx. M-am saturat de prostii. Am decis, merg pe wordpress.com si cu asta basta. Ce rost are sa imi i-au alt host la alta firma, sa ma zbat iarasi, poate cu alte probleme. Oricum la momentul actual nu imi trebuie mai mult.

Am copiat deja toate posturile si comentariile prin optiunea import export, acum ramane sa pun toate linkurile si ce se mai poate, tinand cont ca wordpress.com nu permite scripturi. Oricum in cateva zile il aranjez.

3 Responses to “derscanu.net se muta pe wordpress.com”


  1. 1 'mnealui 28/08/2010 la 09:25

    Dupa mine, nu stiu cat o sa te multumeasca. Parca prea multe nu poti sa faci, dar daca asa vrei… Succes!

  2. 2 derscanu 28/08/2010 la 09:57

    Multumesc. Pe wordpress.com nu pot pune adsense, insa reclamele lor erau de decor, bani greu de crezut ca faci vreodata. Plus ca au cele mai performante servere(wordpress.com)

  3. 3 m1ha1 29/08/2010 la 20:55

    bine ai revenit 😉


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 136,651 hits

Urmărește-mă pe Twitter


