Ambitia face diferenta

In viata ai nevoie mereu de ambitie. Orice ai face, fara un pic de ambitie nu vei face prea bine. Nici mersul pe jos, care din cauza oboselei va fi defectuos, nu se poate fara ambitie.

Vrei sa renunti la un obicei urat, nu se poate fara ambitie. Vrei sa inveti ceva nou, sa construiesti ceva, sa faci ceva, totul necesita ambitie.

Ambitia, sau vointa, reprezinta autoimpunere. Fara ea este greu de crezut ca vom reusi acolo unde totul pare greu si complicat. Ambitia insa daca nu este folosita mai mereu devine fara vlaga. Daca in toate cazurile ne complacem in abandon, cand ne vom decide sa folosim ambitia vom constata ca nu suntem capabili.

Ambitia este ca un sport. Trebuie antrenament sustinut, altfel este zero. Si cum sa ma antrenez. Ei bine, nu trebuie sa imi propun lucruri aproape imposibile, ci doar lucruri un pic mai grele dar posibile, lucruri marunte. Cu fiecare impunere vom dobandi forta necesara pentru viitor. Si mereu, si mereu, impunandu-mi ceva, cand va trebui o vointa de fire intr-o situatie foarte dificila, atunci ma pot baza pe vionta, ambitia mea, caci am calit-o, am antrenat-o, si este in stare sa ma ajute.

0 Responses to “Ambitia face diferenta”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 133,706 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


