Munca, munca si iar munca

M-am cam saturat de atata munca. Daca as fi locuit in Canada, la cat am muncit anul acesta mi-as fi permis un concediu de o luna de zile aproape oriunde in lumea asta. Insa, locuies in Romania, si nu imi permit sa i-au concediu deloc.

Cati oare nu sunt ca si mine? As vrea o luna de zile in care sa nu fac nimic, sa merg in Fagaras la o cabana, si sa stau acolo fara telefon mobil, fara net, fara sa muncesc nimic. Si fara televizor. Eu si natura vie. Poate asa imi voi reincarca bateriile.

2 Responses to “Munca, munca si iar munca”


  1. 1 'mnealui 23/08/2010 la 11:23

    Odata, am avut o afacere care cativa ani a mers excelent. Munceam in draci. Am zis si eu ca tine: bai as vrea si eu macar o luna sa nu fac nimic… Mi-a dat Dumnezeu! A murit afacerea, sa ma angajez n-am gasit… UN AN am stat! Am spus ca n-o sa mai mai plang niciodata de munca.

  2. 2 derscanu 24/08/2010 la 15:40

    Imi pare rau de situatia ta. Stiu ca ai dreptate, insa cateodata simt ca nu mai pot.


Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 134,878 hits

Urmărește-mă pe Twitter


