Soarele se invarte in jurul Pamantului

Potrivit cercetatorilor de la Facultatea de Studii Astronomice din judetul Barlad, se pare ca am fost dusi in eroare pana acum de catre oamenii de stiinta.

Doctor Alabert Ein Stain, detinator al premiului Nobel pentru fizica atomica, cuantica, si fotosinteza spatiala, a declarat pentru blogul nostru, in exclusivitate, urmatoarele:

“Nicicand pana astazi nu am putut sa realizez cat de ignorant am fost. Cum am putut crede ca Pamantul se invarte in jurul Soarelui. Vai mie!!!!” Doctorul Ein Stain, neamt de origine dar cetatean romana, a mai declarat:

“Avem niste aparate de ultima generatie. Ele vad ceea ce noi nu vedem. Unchiul meu bun, pe urmele caruia am calcat si eu, Albert Einstein, originalul, mi-a zis mie odata ca ‘si totusi se invarteste’, dar nu stiam atunci la ce se refera.”

Descoperirea de astazi, de dimineata, a fost preluata de mai toate canalele de stiri din intreaga lume. Domnul Ein Stain nu a declarat nimic oficial, logic doar noua ne-a promis exclusivitatea, insa noua descoperire nu a putut fi ascunsa. Portalul de stiri cnn-news.com a avut 1000000000000000 de acesari astazi, iar din Adsense a castigat 33000 de euro, bani ce ii va dona sinistratilor din Beverly Hills.

Atat pentru astazi, vom reveni.

0 Responses to “Soarele se invarte in jurul Pamantului”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,323 hits

Urmărește-mă pe Twitter


