Ce meserie sa imi aleg

In viata vrei sa faci multe, dupa un timp realizezi ca faci cu totul altceva, si incepi sa gandesti la daca…..

Am vrut sa ma fac medic, bine ca nu m-am facut!

Boli de tot felul, mii de retete, jale mare. Nu tu seringi, nu tu radicali, nu tu eprubete, un sistem medical de doi lei. Si eu ca medic, prost platit intind mana si iau. Ce sa fac?, banii sunt putini. Problema este ca iau de la cei care sunt la ananghie, si este rau.

Am vrut sa ma fac avocat, bine ca nu m-am facut!

Avocatii o duc bine, financiar. Scapa de belea pe cei cu bani desi poate sunt vinovati, si lasa pe cel sarman desi poate este nevinovat. Sa te corupi moral in asa hal, mai bine lipsa. Ca avocat, cunosti legile, poti invarti multe, dar cele mai dese sunt la limita legii. Cand te decizi sa faci dreptul, esti visator, crezi ca poti schimba ceva, greu….dupa un timp te comformezi celorlalti..

Am vrut sa ma fac ziarist, bine ca nu m-am facut!

Poate ca eu doresc sa scriu despre adevar, dar adevarul nu place celor multi. Poate vreau sa tin deontologia profesionala, dar nu este pe placul sefilor. Ce sa fac? Ca ziarist trebuie sa fii bun, de fapt in orice meserie ar trebui sa fii bun, insa greu…Sa ma angajez la Vantu, Felix, si sa fac ce? Sa critic dusmani lor personali si sa  laud marile realizari ale basinosilor? Nu cred.

Am vrut sa ma fac popa. Bine ca nu m-am facut!

Ce sa fac ca popa? Sa cant, sa primesc pomana? Sa jepcaresc pe amaratul cu mortul pe masa? Sa le explic ca Mama Biserica a schimbat cateva din regulile scrise in Biblie pentru ca asa a dorit muschii unor hoti de acum cateva sute de ani? Sa imi trag vila si jeep pa banii amaratilor? Sau lasa…

Nu am vrut sa ma fac muncitor. Bine ca sunt!

Poate ca am salariu mic, poate ca voi schimba locul de munca. Poate ca maine va fi mai bine, ca Soarele va rasari si pe alea intunecata de nori, poate. Poate ca seful trage pe mine, poate ii trag si eu una in bot, poate. Insa macar eu nu ma folosesc de nevoile altora pentru binele meu.

Vreau sa fac ceva util. Poate am sa reusesc. Poate!

P.S. nu am nimic cu medicii, avocatii, ziaristii, popii, etc. Fiecare isi au rostul lor. Insa asa vad eu lucrurile, din perspectiva mea.

0 Responses to “Ce meserie sa imi aleg”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 131,239 hits

Urmărește-mă pe Twitter


