Diferenta intre o Super Nova si Q7

Eu am Dacia Super Nova, pret estimativ 1800 euro. Marian are Q7, pret estimativ 55 000 euro, poate daca as avea bani multi mi-as cumpara si eu una.
Daca imi cade o piesa de Nova scot ceva din buzunar si o rezolv. In ce priveste Q7, recunoscut pentru fiabilitatea lui, daca totusi trebuie reparat ceva o sa faca imprumut la banca.
Pentru omul de rand nu se merita masini scumpe, maxim Logan. Auzeam 2 muncitori de la A.D.P. cum ca, ce bine i-ar sta intr-un Q7. Presupunand ca ar primi o astfel de masina cadou sunt convins ca din salariu nu si-ar permite Casco, ce sa mai vorbim de eventuale reparartii indiferent de motiv.

0 Responses to “Diferenta intre o Super Nova si Q7”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 132,630 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


