O zi obisnuita din viata mea

ora 5.30 desteptarea

ora 6.10 plecare in cursa

ora 8.00 intrare la servicu

ora 16.00 iesire serviciu

ora 16.40 sosit acasa

ora 17.00 plecat in cursa

ora 19.00 venit acasa, rezolavt probleme familiale, intretinere realtie

ora 21.00 intrat pe net

ora 2.00 somn

Acum, orele pot diferi mult de la o zi la alta. Ca o paranteza, activitatea pe net o desfasor ori de cate ori prind un spatiu temporar liber, chiar si in pauzele de la serviciu. Totul conteaza de accesul la net.

Sa nu credeti ca printe cele scrise mai sus nu imi fac timp si pentru prieteni, sotie, copii, fratii, mama, tata. Am enumerat tot, cred. Acum cand scriu acest articol sunt cam rablagit, oboseala este de vina. Si cand spun oboseala nu ma refer la alcool, caci nu mai beau de 5 ani de zile, picatura de alcool nu a mai curs in gura mea.

Daca tot am vorbit de alcool si vicii, inca nu am renuntat la fumat, e o traba foarte nasoala asta cu renuntatul. Poate intr-o zi voi reusi sa ma eliberez si de acest viciu, sper.

Ce sa mai zic?, o zi intreaga inseamna mult mai mult decat ce am enumerat eu aici. Nici nu cred ca pot tine minte tot ce fac intr-o zi, doar cele importante.  Si scara valorii lucrurilor importante se modifica cu fiecare timp in plus folosit din ziua. Am mai spus-o, si o repet: pentru mine 24 de ore sunt cam putine.

Trebuie sa fiu si sincer si sa recunosc faptul ca din cand in cand, adica la doua saptamani, cad daramat si zac o zi intreaga. Benefic zacutul asta, caci imi revin si pot sa imi continui activitatile.

Sunt un om cu multe idei, si fara sa ma laud cred ca pot sa vorbesc despre multe lucruri, daca as avea timp suficient, blogul meu ar avea mii de articole. Plus ca am multe planuri si ambitii, totul insa, stiu asta, are o limita. Undeva se opreste visul si incepe realul.

Caci daca as vrea sa ridic o companie de jos, stiu ca banii vor fi intotdeauna o problema. Si raportat la idea asta ma intreb cateodata, de ce este lumea noastra atat de ciudata? Oameni fara idei, fara orizonturi, ocupa functii cheia in companii mari dar si in structurile statului, iar cei care au capacitati sa o faca sunt saraci si fara vlaga in fata mareului Ban. Oare cate talente adevarate nu se pierd dand cu sapa in cine stie ce atelier sau ca vanzator volant, si asta pentru ca nu au fost bani pentru pregatire si ridicare? Si cati prosti, pe pile, stau pe scaune comode, fara sa merite functia, si fara sa faca ceva bun pentru cineva.

0 Responses to “O zi obisnuita din viata mea”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 137,587 hits

Top click-uri

  • Niciunul

Urmărește-mă pe Twitter


