Curajul de a fi altfel

Nu intotdeauna „ce este bine” a fost de partea celor multi. La fel se intampla si cu multe aspecte ale comportamentului nostru.

Eu spre exemplu nu ascult manele, desi in cartierul meu acest gen este ascultat frecvent, si de multe ori se face auzit si prin geamul termopan. Desi eu nu sunt de acord cu faptul ca acest zgomot se poate numi muzica, respect gustul vecinilor mei, doar ca nu pot fi ca ei.

Un alt exemplu ar fi faptul ca foarte multi arunca ambalajul unui pachet de tigari, guma sau pachet de biscuiti pe jos. Faptul ca fie si o hartiuta cat de mica eu o pun la cos, trezeste mirarea unora.

La fel se intampla si cand o fata nu vrea sa isi etaleze decolteul sau poarta o fusta mai lunga. Va fi privita ca o ciudata.

Dar curajul de a fi altfel se dezvaluie in situatii critice.Atunci cand esti pus in fata unei situatii de moment, iar decizia ta, desi dreapta si buna te va face sa iti pierzi respectul celorlalti….

………….de gandit…….gandeste liber……

0 Responses to “Curajul de a fi altfel”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Categorii

Blog Stats

  • 122,130 hits

Urmărește-mă pe Twitter


