Prin blogosfera

Pentru ca pe wordpress.com nu am pluginul Top Comentator Widget, eu il asez manual in functie de statusul prezentat in Dashboard WP. Si la o saptamana sau doua fac corecturile necesare, caci se mai schimba una, alta. Acum, in top se afla D.Petre.

Pato mi-a trimis jumatate de vis, Audi A4, fara RCA si Casco. Poate va face el cumva sa rezolve si asta problema, sau poate ne vom intalni personal vreodata si vedem noi atunci.

Tudor a luat decizia de a renunta la un mare concurs blogaresc. Ii urez sanatate, „las’ ca or fi si alte concursuri!”

Eu mai debitez despre asteroizi, mai bine scriam de hemoroizi caci avea mai mult succes.

Adriank face o analiza a primelor 12 etape din „Liga lui Mitica„.

In rest totul bine si frumos. Eh!, nu chiar asa de frumos, dar vorba aia: „ce-i mult strica”.

Bonus: Mihai Motrescu expune riscul la care ne supunem consumand nuci. Nucile fiind extrem de nocive grasimilor abdominale.

9 gânduri despre &8222;Prin blogosfera&8221;

  1. D-Petre 05/11/2011 / 09:16

    🙂 deci de asta nu se schimbau cifrele … eu am crezut ca e vreun defect la plugin 🙂

  2. Nice 05/11/2011 / 12:26

    Si eu am un astfel de plugin instalat, se actualizeaza lunar… Pe blogurile pe care intru mai des sunt pe primul loc in top. 😛

    • Derscanu 05/11/2011 / 13:37

      Pai pentru a fi pe primul loc in top trebuie sa si comentezi mult. 🙂
      Acum depinde si de nisa blogului, caci daca cineva scrie despre Egiptul antic nu vad cum poate genera prea multe comentarii.

      • Nice 05/11/2011 / 16:43

        :))) Corect, dar ce crezi? Nu sunt o pasionata a Egiptului antic, a blogurilor de nisa in general, imi aleg, cu foarte mici exceptii, bloguri generaliste. Asa cum e al tau de exemplu. 🙂

        • Nice 05/11/2011 / 16:45

          Ah, ca am uitat sa mentionez, blogurile culinare si de gradinarit au un succes fulminant. Si cele despre beauty&makeup. Lumea pare fascinata de ele.

  3. Pato Basil 05/11/2011 / 20:05

    pai eu ti-am trimis si modul de a produce banutii de casco si Rca 😀

    • Derscanu 05/11/2011 / 20:10

      Da si nu. Creionul mi-a fost furat de copii, ce ma fac? 🙂

  4. D-Petre 07/11/2011 / 11:08

    Hai ca nu l-au furat … doar l-au imprumutat 🙂

Lasă un comentariu